Не знам дали има и един човек, който все още да слуша оливащите се говорещи глави в българския парламент – дори те самите себе си не слушат, убеден съм в това.
Живеем в държавата на процентите. С тях лягаме, с тях ставаме. Опитваме се с тях да обясним това, което ни се случва - перманентни избори и нестихваща политическа бъркотия вече години наред.
Ядрено оръжие, ако ни нападнат с какво ли не - така на думи отговори издирваният от Трибунала в Хага за систематично отвличане на украински деца руски диктатор Владимир Путин относно решението американските ракети ATACMS да могат да летят без ограничения и да поразяват военни цели на руска територия.
Омръзналите ни до крайност депутатски напъни, които са просто опити за привличане на вниманието, са най-силният аргумент да искаме обсъждаме варианта президентска република.
През 90-те години, а и след това, представата за корупция на висши чиновници, мъртвата хватка на трима-четирима олигарси и установяването на тотален контрол върху ключовите институции предполагаше и някакъв катаклизъм.
По време на отчета за свършеното през първата една година, откакто е кмет на София, Васил Терзиев каза много неща, но едно от тях отекна в медийното пространство като весели коледни камбанки.
Напоследък всеки път, при старта на всеки нов парламент, драмата е една и съща - кой да му е председател. Не че това е маловажен въпрос, но да се превръща в тема номер едно за народните избраници е, меко казано, неприемливо.
Не съществува по-злощастна предпоставка за изпадане в умопомрачение от кадрите на Пеевски, превзел площада пред Министерски съвет, от това да си бил на същия площад 11 години по-рано, за да го спреш.
Не помня някога да съм виждал протест срещу театрална постановка, но ето, че и това доживях. Дълго време дори не разбрах за какво е, но се оказа, че постановката е някак обидна за България, нашите герои, християнските ценности и прочие.
Не бях учуден и не ме хвана срам, че беше организиран протест срещу културно събитие - театрална пиеса, та се наложи да се уточнява, че зрителите ще бъдат проверявани все едно говорим за дерби мач: Проверяват зрителите в Народния театър заради протестите срещу постановката на Джон Малкович
Не бях учуден и не ме досрамя, че се и намериха хора (а дали заслужават така да ги наричам) за такъв протест: Грозни сцени в Народния театър: Нападнаха директора преди режисираната от Малкович постановка "Оръжията и човекът" (СНИМКИ и ВИДЕО)
Не бях учуден и не ме досрамя - добре де, подосрамя ме, че родната милиция за пореден път не си свърши работата.
Когато бяхме деца пеехме един кратък музикален мотив, в който ставаше дума за три автомобила, които са се сблъскали. По онова време въпросният мотив не звучеше толкова сериозно, колкото той би звучал днес.
От изборите насам с всеки изминал ден едвам мъждукат в далечината шансовете на Делян Пеевски да продължи похода си към официалните порти на властта, за да легитимира огромното си институционално влияние.
Понеже нашите избори си ги знаем – лъжем, мамим, купуваме гласове, на видео се вижда даже какви са изборните измами и нищо, защото законът е такъв, рекох да погледна малко към "най-развитата демокрация в света".
Не само у нас има избори и не само у нас те се печелят с купуване на гласове. Изборните шашми са по цял свят, въпросът е как реагират хората по света и как - ние.
Не съществува по-злощастна предпоставка за изпадане в умопомрачение от кадрите на Пеевски, превзел площада пред Министерски съвет, от това да си бил на същия площад 11 години по-рано, за да го спреш.
По време на отчета за свършеното през първата една година, откакто е кмет на София, Васил Терзиев каза много неща, но едно от тях отекна в медийното пространство като весели коледни камбанки.
Не знам дали има и един човек, който все още да слуша оливащите се говорещи глави в българския парламент – дори те самите себе си не слушат, убеден съм в това.
От изборите насам с всеки изминал ден едвам мъждукат в далечината шансовете на Делян Пеевски да продължи похода си към официалните порти на властта, за да легитимира огромното си институционално влияние.
Не само у нас има избори и не само у нас те се печелят с купуване на гласове. Изборните шашми са по цял свят, въпросът е как реагират хората по света и как - ние.
Напоследък всеки път, при старта на всеки нов парламент, драмата е една и съща - кой да му е председател. Не че това е маловажен въпрос, но да се превръща в тема номер едно за народните избраници е, меко казано, неприемливо.
Омръзналите ни до крайност депутатски напъни, които са просто опити за привличане на вниманието, са най-силният аргумент да искаме обсъждаме варианта президентска република.
Ядрено оръжие, ако ни нападнат с какво ли не - така на думи отговори издирваният от Трибунала в Хага за систематично отвличане на украински деца руски диктатор Владимир Путин относно решението американските ракети ATACMS да могат да летят без ограничения и да поразяват военни цели на руска територия.
Не бях учуден и не ме хвана срам, че беше организиран протест срещу културно събитие - театрална пиеса, та се наложи да се уточнява, че зрителите ще бъдат проверявани все едно говорим за дерби мач: Проверяват зрителите в Народния театър заради протестите срещу постановката на Джон Малкович
Не бях учуден и не ме досрамя, че се и намериха хора (а дали заслужават така да ги наричам) за такъв протест: Грозни сцени в Народния театър: Нападнаха директора преди режисираната от Малкович постановка "Оръжията и човекът" (СНИМКИ и ВИДЕО)
Не бях учуден и не ме досрамя - добре де, подосрамя ме, че родната милиция за пореден път не си свърши работата.
Живеем в държавата на процентите. С тях лягаме, с тях ставаме. Опитваме се с тях да обясним това, което ни се случва - перманентни избори и нестихваща политическа бъркотия вече години наред.
Не помня някога да съм виждал протест срещу театрална постановка, но ето, че и това доживях. Дълго време дори не разбрах за какво е, но се оказа, че постановката е някак обидна за България, нашите герои, християнските ценности и прочие.
Понеже нашите избори си ги знаем – лъжем, мамим, купуваме гласове, на видео се вижда даже какви са изборните измами и нищо, защото законът е такъв, рекох да погледна малко към "най-развитата демокрация в света".
Когато бяхме деца пеехме един кратък музикален мотив, в който ставаше дума за три автомобила, които са се сблъскали. По онова време въпросният мотив не звучеше толкова сериозно, колкото той би звучал днес.
През 90-те години, а и след това, представата за корупция на висши чиновници, мъртвата хватка на трима-четирима олигарси и установяването на тотален контрол върху ключовите институции предполагаше и някакъв катаклизъм.