Новата провокативна постановка на „Прилепът” от Щраус – дело на режисьора Марияна Арсенова – се играе през февруари само до края на тази седмица. В главната роля на Розалинда гледаме оперната прима Илина Михайлова (на 14 и 16 февруари) и звездите на Музикалния театър Добрина Икономова (13 февруари) и Олга Михайлова – Динова (15 февруари).
Още: "Боже мой" на Народния театър е сред най-добрите спектакли на малки европейски езици
Още: Издигат паметна плоча на Юлия Огнянова пред дома ѝ в София
Безспорно най-провокативна е ролята на Принц Орловски, която обикновено се изпълнява от жени. Тук тя е поверена на младите звезди на театъра Денко Проданов и Александър Панайотов.
Запомнящи се изпълнения в „Прилепът” правят младите солисти Исидора Молес, Теменужка Трифонова и Дайана Фирузи в трудната роля на Адела, Владимир Грудков, нашумял от „Фантомът на операта” – тук той дебютира като Айзенщайн. С комедийния си талант блестят още Тодор Велков в ролята на Доктор Блинд и Георги –Маноел Димитров в ролята на Фрош.
Още: Илюзионистът Дани Белев за Actualno.com: Магията е преживяване, а не просто трик
Още: Стендъп смях за 8 март: Петя Кюпова и Comedy Club Sofia представят "Некоректна" (ВИДЕО)
Публиката ще се наслади на играта на утвърдените солисти на театъра: Христо Сарафов в ролята на директора на затвора Франк, Богомил Спиров като Айзенщайн, Стефан Петков като тенора Алфред, Лъчезар Лазаров и Емил Митрополитски като затворниците Франц и Герхард. Дебют на сцената на Музикалния театър в „Прилепът” правят оперния певец Добромир Момеков и солистът Кръстан Кръстанов – те се дублират в ролята на Доктор Фалке.
За още любопитни и полезни статии - очакваме ви във Viber канала ни! Последвайте ни тук!
Още: "Кралският национален балет на Грузия" с грандиозни спектакли в България
Още: "Последна стъпка" на Йордан Славейков с първа репетиция в Народния театър
Новата постановка на Музикалния театър „Прилепът” е класическа трактовка с намигване към съвременността. Сюжетът заплита комични ситуации, които подлагат на изпитание брака и съпружеската вярност на главните герои. Без да подозира, че е в действие планът „Отмъщението на Прилепа”, Айзенщайн настойчиво ухажва собствената си съпруга, прикрита с маска и представяща се за графиня на бала на Принц Орловски. Отделните картините в постановката се сменят динамично като на кинолента.
В постантовката на Музикалния театър звучи рядко изпълнявана творба на Йохан Щраус – кадрил, написан по „Бал с маски” на Верди. На него във второ действие се разгръщат оригиналните хореографски платна на Йоанна Стоянова. Една от изненадите за публиката е руски танц върху музиката на Щраус, а също и канкан в изпълнение на мъжете от Балета на Музикалния театър.
Един от най-ефектните моменти от сценографията на Иван Савов и Слава Савова са трите огромни полилея във второ действие на „Прилепът”. Те са с височина два метра, диаметър метър и осемдесет, а всеки от тях тежи близо 70 килограма. Избаботката им е поръчана и направена в чужбина.
Още: Световният конкурс "Опералия" ще се проведе в България за първи път
Още: Пишат опера за живота на Маргарет Тачър